Onze huisregels

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en voor een prettige behandelrelatie hebben wij een aantal huisregels. Zo is duidelijk wat u van ons kunt verwachten en andersom.

Omtrent uw afspraak

U kunt op verschillende manieren een afspraak maken. Dit kan op korte of langere termijn.

Wanneer u bij ons een afspraak hebt gemaakt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Een aantal dagen voor de afspraak ontvangt u op hetzelfde e-mailadres ook een herinnering aan uw afspraak.

Verzetten of annuleren van uw afspraak

  • Kunt u niet op uw afspraak komen, geef dit dan minimaal 48 uur vooraf telefonisch of per e-mail aan ons door. We kunnen dan uw afspraak verzetten of annuleren.
  • U kunt uw afspraak eenmalig verzetten of annuleren en een nieuwe afspraak maken.
  • Komt u niet op de afspraak zonder ons vooraf te informeren dan kunt u daarna geen nieuwe afspraak meer maken.
  • Komt u niet op de afspraak voor de nacontrole zonder ons vooraf te informeren, vervalt de service op uw behandeling en kunt u daarna geen nieuwe afspraak meer maken.

U komt te laat

Wanneer u weet dat u te laat gaat komen op uw afspraak, geef dit dan zo snel mogelijk telefonisch aan ons door. Samen met u bekijken we dan of er nog mogelijkheden zijn om u op dezelfde dag te behandelen. Dit kunnen wij echter niet garanderen, omdat wij werken met een planning. Mogelijk dat uw afspraak verzet/geannuleerd moet worden.

Uw gegevens en vertrouwelijkheid

Op al uw persoonlijke en medische gegevens en wat er tijdens de behandelingen wordt besproken rust het beroepsgeheim. Indien er wijzigingen zijn in uw gegevens, zoals uw telefoonnummer of e-mailadres, geeft u deze dan tijdig aan ons door. Dit geldt ook voor als uw gezondheid veranderd is of als u (andere) medicatie voorgeschreven heeft gekregen. Wij moeten daar rekening mee houden in uw behandeling en indien nodig bij het voorschrijven van medicatie.

Behandelrelatie

Wij streven naar een prettig behandelrelatie met u waarin we respectvol met elkaar omgaan, zowel in gedrag als communicatie. Wanneer dit niet mogelijk is behouden wij ons het recht voor om u niet verder te behandelen of van dienst te zijn op welke manier dan ook. Ook de service op de behandeling komt dan te vervallen. In geen geval geven wij geld terug.

Behandelovereenkomst

Voorafgaand aan de behandeling krijgt een consult bij onze arts. U krijgt een eerlijk advies waarna u zelf de behandeling kiest. U tekent voorafgaand aan de behandeling de behandelovereenkomst. Hiermee geeft u ons toestemming om u te behandelen en bevestigt u dat u voldoende bent geïnformeerd over de behandeling en alles wat daarmee samenhangt.

Betaling

Tijdens het consult bij de arts spreekt u de prijs af van de behandeling. Na de behandeling kunt u contant of per PIN betalen. Het is niet mogelijk om met een creditcard te betalen. Indien u niet kunt betalen, dient u zelf voor een oplossing te zorgen. Lukt dit u niet dan zijn wij genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie van diefstal.

Fotograferen en/of filmen

Medewerkers van Art de la Beauté en andere aanwezigen mogen niet ongevraagd gefilmd of gefotografeerd worden door aanwezigen. Om te mogen filmen/fotograferen moet vooraf schriftelijk toestemming worden gevraagd. Ook het maken van geluidsopnamen en het opnemen van gesprekken met mobiele telefoons of andere apparatuur is niet toegestaan.

Camerabewaking

In en om het pand is in het kader van veiligheid camerabewaking aanwezig.

Diefstal

Bij diefstal doen we aangifte bij de politie en wordt u aan de politie overgedragen. In alle gevallen worden de gemaakte kosten verhaald op de pleger.

Aansprakelijkheid

U wordt geacht zelf over uw eigendommen te waken. Art de la Beauté is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van eigendommen van medewerkers, klanten en bezoekers.

Tot slot

Als u nog vragen, opmerkingen of verbeterpunten heeft, horen wij dat graag van u.